Пятница
18.09.2020
15:15
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Сентябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Друзі сайту
Тибавська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Звіт директора

Тибавської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Свалявської районної ради Закарпатської області

Павлович Наталії Василівни

05 червня 2020 року

 

Дух школи, її кращі традиції і  здобутки визначають педагогічні колективи та їх вихованці. Провідною фігурою у реалізації  завдань, безперечно,  виступає вчитель, який зобов’язаний  втілювати  в життя ідеї, забезпечувати єдність виховання і навчання – основного призначення закладу. Відразу хочу зазначити, що робота директора і колективу нероздільні. Здобутки і недоліки спільні.

На виконання п. 3 наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005 № 55 «Про запровадження звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів» та відповідно до Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 № 178, з метою подальшого утвердження відкритої, демократичної, державно-громадської системи управління освітою, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у школі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації, був проведений аналіз роботи за 2019/2020 навчальний рік.

У своїй діяльності протягом звітного періоду, як директор школи, я керувалася посадовими обов’язками, основними нормативно-правовими документами, які регламентують роботу навчального закладу: Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про основні засади мовної політики в Україні»,   Статутом школи та чинними нормативно-правовими документами у галузі освіти в цілому та загальної середньої освіти зокрема.

Як зазначено в «Освітній програмі закладу»,   «призначення школи полягає в наданні  якісної повної загальної освіти дітям шкільного віку мікрорайону, забезпеченні їх всебічного розвитку, вихованні та самореалізації особистості, здатної до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, готової до свідомого життєвого вибору, самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності, прагненні до самовдосконалення і навчання упродовж життя.

Досягнення цієї мети забезпечується шляхом формування ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності.

Спільними для всіх компетентностей є такі вміння: читання з розумінням, уміння висловлювати власну думку усно і письмово, критичне та системне мислення, здатність логічно обґрунтовувати позицію, співпрацювати з іншими людьми, творчість, ініціативність, уміння конструктивно  керувати емоціями, оцінювати ризики, приймати рішення, розв’язувати проблеми. 

           Основним засобом реалізації  загальноосвітнього  закладу є засвоєння учнями         обов'язкового мінімуму змісту загальноосвітніх програм. Школа має  додаткові  засоби реалізації свого призначення, а саме:

  • уведення в навчальний план предметів і курсів, що сприяють загальнокультурному розвитку особистості та формують гуманістичний світогляд;
  • надання учням можливості спробувати себе в різних видах діяльності (інтелектуальній, трудовій, художньо-естетичній тощо);
  • поглиблене вивчення окремих предметів;
  • надання учням можливості вибору профілю навчання, темпу засвоєння навчального матеріалу;
  • оригінальна організація навчальної діяльності, інтеграція навчальної та позанавчальної діяльності;
  • надання широкого спектра додаткових освітніх програм і  освітніх послуг.

    Освітня програма, що реалізується в закладі, спрямована на формування в учнів сучасної наукової картини світу, виховання працьовитості, любові до природи; розвиток в учнів національної самосвідомості, формування людини, яка прагне удосконалення та перетворення суспільства; інтеграцію особистості в систему світової та національної культури; рішення завдань, формування загальної культури особистості, адаптації особистості до життя в суспільстві; виховання громадянськості, поваги до прав і свобод людини,  до культурних традицій в умовах багатонаціональної держави; створення основи для усвідомленого, відповідального вибору та наступного освоєння професійних освітніх програм; формування потреби до самоосвіти, саморозвитку, самоудосконалення тощо.

Здійснювалось оперативне керівництво школою, забезпечувалась її діяльність, ефективне використання і збереження майна, закріпленого за навчальною установою.

На сучасному етапі педагогічний колектив вважає найважливішим допомогти кожній дитині досягти успіхів, реалізувати духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби. Тому співпраця учителів школи, учнів, батьків і громадських структур спрямована на досягнення кожною дитиною значущих для неї особистісних і колективних успіхів.

Результати роботи закладу свідчать про те, що у школі працюють професіонали своєї праці, які забезпечують  рейтинг школи в освітянському просторі району.

Зусилля педагогічного колективу були спрямовані на виконання головного завдання - формування у школярів прагнення до навчання, готовність своєю навчальною, а потім і фаховою працею досягти власного  успіху і зробити внесок у громадську, державну справу.

 

          Закінчивши черговий навчальний рік сьогодні ми зібралися, щоб підбити деякі підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2019/2020 н. р.

І. Загальна інформація про школу

Тибавська ЗОШ І-ІІ ступенів є колективною власністю Свалявської районної ради, Закарпатської області. Управління та фінансування здійснюється відділом освіти, молоді та спорту Свалявської РДА, якому делеговані всі повноваження.

Будівля школи основного корпусу здана в експлуатацію в 1963 р., капітально відремонтована будівля початкової школи в 2010 р.

У 2019/2020 н. р. у школі працювало ___17__ вчителів..

Основних - 16,  – сумісники – 1,   працівників обслуговуючого персоналу - 4

Навчалося протягом року 95 учнів: _26  у початковій ланці та _69_ – у старшій школі.

Підвіз учнів.

 Згідно з районною цільовою Програмою «Шкільний автобус» у минулому навчальному році здійснювався підвіз до школи 29 учнів  та  3 учителів з с. М. Мартинка

ІІ. Кадрове забезпечення.

У 2019/2020 н. р. штатними працівниками школа була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників.

При підборі нових кадрів (у тому числі обслуговуючого персоналу) враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність та інші характеристики.

Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому необхідними для педагога сьогодні є вміння працювати з  комп’ютерною технікою.

Вчителі школи в порядку, визначеному графіком атестації, проходять курсову перепідготовку.

Перспектива в освіті така, що через 5 років, вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам і не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями.

  Усі вчителі нашої школи володіють навичками роботи на комп’ютері.

   За якісним складом педагогічних працівників наша школа є лідером у районі: вищу категорію та звання «старший учитель» мають: _7__ вчителів, І категорію – _1__, ІІ категорію – _2_, спеціаліст – 3.

Середнє тижневе навантаження вчителів – 18 годин.

ІІІ. Методична робота.

У школі діє система методичної роботи. У цьому навчальному році колектив працював над проблемою: «Підвищення ефективності уроку».

Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада, що працює на базі шкільного методичного кабінету.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають педагогічні звання та категорію.

У школі діють 4 методоб’єднання.

Протягом 2019/2020 н. р. відкриті уроки проводили Мудрак К.В.  – українська мова (3 клас), Зеленько О.І (алгебра 7 клас), Станкович М. І. – українська література  (9 клас), Грига М.І. (німецька мова 9 клас) .

Всі класоводи та класні керівники з 1-9 класів провели відкриті виховні години.

Проведено «Тиждень Правознавства»

«Тиждень початкових класів»,

«Тиждень математики»

«Основ здоров’я, Вуличного руху»; 

«Тиждень української мови та літератури».

Педагогом-організатором проведено свято першого та останнього дзвоника, новорічний ранок та вечір

Широко впроваджуються в практику  вчителів інноваційні технології, суть яких полягає в тому, що навчання відбувається шляхом взаємодії всіх, хто вчиться.

З кожним роком нові технології на уроках застосовує все більше і більше педагогів.

У 2019/2020 н.р. атестувалося _6  вчителів:  

Фізер Л.М. – присвоєно «вищу категорію»

Грига М.І, - присвоєно «спеціаліст ІІ категорії»

Станкович М.І. – присвоєно звання «старший вчитель»

Ганькулич Д.В. – присвоєно «спеціаліст ІІ категорії»

Мудрак К.В. – підтверджено «вищу категорію»

Зеленько О.І.- підтверджено «вищу категорію» та звання «старший вчитель».

Педагоги школи активно залучаються до роботи у районних семінарах, засіданнях творчих та ініціативних груп, конференціях, залучені до перевірки олімпіадних робіт.

ІV. Навчальна діяльність учнів.

Упродовж 2019/2020 н. р. робота педколективу була спрямована на особистісно зорієнтоване навчання і виховання школярів.

Велика увага у школі приділяється включенню всіх дітей у навчально-виховний процес. Cтаном на 1 вересня 2019 р. до 1 класу були залучені всі діти, яким виповнилося 5 р. і 8 міс.,  - 9 дітей.

Учні школи брали активну участь у роботі шкільних олімпіад, маємо 3 переможців районного  етапу

Фізер Ангеліна – учениця 8 класу посіла ІІІ з історії.

Фізер  Леонід – учень 7 клас посів  ІІІ місце з математики,

Лівак Тетяна – учениця 9 класу посіла ІІ з математики,

У 2019/2020 навчальному році заклад брав участь  у районному етапі Всеукраїнського конкурсу-захисті науково-дослідних робіт учнів - членів Малої Академії Наук.  Учень 9 класу Грабар Іван виборов ІІ місце. Керівник Станкович Маріанна Іванівна.

 

За підсумками навчального року:

із  26 учнів у початковій ланці високий рівень показали 11учнів,

із 67 учнів старших класів маємо – 14відмінників.

Безпека життєдіяльності та запобігання дитячого травматизму

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу є однією із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу,  інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі на початку навчального року призначені відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеку життєдіяльності.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. У приміщеннях школи розміщено два куточки з безпеки життєдіяльності. Питання охорони праці та попередження травматизму обговорювалися на оперативних нарадах, педрадах та нарадах при директорові.

Постійно проводилася робота з батьками (бесіди, лекторії), діагностична робота з вивчення впливу негативних факторів навчального середовища і визначення валеологічних шляхів корекції.

Передбачалися заходи щодо корекції факторів негативного впливу учнівського середовища на формування здоров'я дитини:

  • залучення учнів до роботи в шкільних гуртках та поза межами школи;     
  • рейд - огляд школи, медичний огляд, бесіди з профілактики і та пропаганди здорового способу життя;                                                                    І
  • тижні й місячники з попередження травматизму і формування навичок здорового способу життя;                                                                   
  • зустрічі з лікарями-спеціалістами та працівниками правоохоронних органів;
  • проведення анкетування з метою виявлення чинників, які впливають на формування навичок здорового способу життя; проведення фізкультхвилинок на уроках, рухливих ігор на перервах;
  • проведення спортивних змагань (футбол, волейбол).

У навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. За звітний період травмувань серед учнів не було. Класним керівникам продовжувати  роботу з профілактики травматизму і відповідально ставитися до своєчасного повідомлення про нещасні випадки.

Постійно здійснювався бракераж сирої та готової продукції, результати заносилися до журналів бракеражу. Постійно опрацьовувалась та надавалась інформація щодо кількості дітей, які одержують харчування. Регулярно складалося щоденне меню на підставі примірного двотижневого меню-розкладки, затверджувалося директором школи. Проводилася роз'яснювальна робота серед батьків щодо організації харчування у сім'ї дітей різного віку.                Проінформовано батьків про правила одержання безкоштовного харчування. Створено групу контролю за якістю харчування дітей.

Налагоджено контроль за дотриманням на харчоблоці  санітарних  вимог  щодо обладнання, прибирання, миття посуду, видачі готової їжі.   Їдальня забезпечена миючими та дезінфікуючими засобами,  проводиться щоденне прибирання з дезінфекцією та генеральне прибирання відповідно до санітарних правил

 

                   У 2020/2021 навчальному році необхідно:

  • продовжити роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків  щодо значення та ролі гарячого харчування на організм дитини;
  • продовжити роботу щодо організації харчування учнів у школі, залучення спонсорських коштів на гаряче харчування, організацію питного режиму, проведення поточного ремонту приміщення їдальні,  технічного обладнання;
  • виконання нормативності щодо організації харчування та впровадження системи НАСП.

Отже, завдяки спільним зусиллям відділу освіти Свалявської районної державної адміністрації, Свалявської районної ради, сільської ради, педагогічного колективу, батьківської громадськості, учнів забезпечено сталий розвиток школи.

          На  закінчення   хочеться  побажати    колегам    душевної  наснаги, терпіння, впевненості  у  власних  силах, любові  до  професії    та  успішних    звершень   творчих  планів    і  задумів.  Спасибі  всім  вчителям   та  батькам  за  співпрацю  та  порозуміння.   

         І    на  завершення    хочу    зачитати  вислів    В. Сухомлинського: «Школа  -  це  тонкий   і  чутливий   музичний  інструмент, який    творить   мелодію  людської  гармонії, що  впливає   на  думку   кожного  вихованця, але  творить   тоді, коли  інструмент  добре  настроєний». Тож  будемо    разом  вкладати  максимум  зусиль, щоб  добре  його  настроїти,  забезпечити учням міцні знання.     

         Спасибі  всім  вчителям, допоміжному персоналу   та  батькам      за  співпрацю  та  розуміння.