Вторник
13.04.2021
14:45
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Апрель 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Тибавська гімназія Свалявської міської ради Мукачівського...

Структура організації навчально-виховного процесу на двох ступенях навчання.

 

В проектуванні і реалізації стратегічних напрямків розвитку за ступенями освіти ми йдемо в першу чергу "від учня", тобто декларування та втілення на практиці ідеї, які відображають відношення школярів до своєї особистої участі в освітньому процесі. Метою будь-якої освітньої системи є створення умов, які забезпечують досягнення учнем відповідного рівня освіти. Ми розуміємо це не тільки як оволодіння відповідними знаннями та вміннями, а і як формування стійких особистісних якостей учнів, необхідних їм в освітньому процесі та після випуску зі школи на протязі всього життя.

Початкова школа (1-4 класи) 

                Початкова школа поряд із традиційними цілями освітнього процесу на цій ступені навчання - формування базових знань, умінь та навичок - проголошує ціль розвитку пізнавальної мотивації учня та розвитку комунікативних компетенцій учня, тобто навичок культури спілкування та самопізнання.
Призначення початкової школи полягатиме у становленні життєвих навичок особистості учня. Стратегічним напрямком розвитку початкової ступені освіти є створення таких умов, за якими у кожного учня створюється установка, яку можна сформулювати в словах: "Моя школа – Тибавська ЗОШ І-ІІ ступенів.
Основне завдання початкової школи - створити умови, які допоможуть дитині, яка починає свій освітній шлях, повірити в те, що навчання може і повинно бути для нього успішним, цікавим та привабливим.

У школі І ступеня пропонуються такі освітні програми:

 - Естетичне навчання з впровадженням предметів музично-хореографічного циклу;

- Традиційне навчання, збагачене дидактичним матеріалом з логічним навантаженням.

Основна школа (5-7 класи) 

Стратегічним напрямком розвитку середнього ступеню освіти є створення таких психолого-педагогічних умов, при яких у кожного учня створюється установка , яку можна сформулювати в словах: "Я вмію та люблю вчитися" , розвивається відповідний комплекс навчальних умінь , навичок, відповідна система цінностей та мотивів участі в щоденному шкільному житті.

Продовжуючи цілі початкової школи, основним завданням середньої школи є створення таких умов, які дозволять допомогти учню засвоїти "технології успіху та досягнень", при цьому зберегти загальну емоційно-позитивну орієнтацію на школу. Крім того, реалізація даного стратегічного напрямку буде сприяти створенню у школярів комплексної освітньої мотивації, тобто мотивації з основою не тільки на традиційних мотивах обов'язку, але й мотивів корисності (прагматичні) та мотивів задоволення (отримання радісних відчуттів та можливості самореалізації в процесі освітньої діяльності).  На старшому ступені навчання, отримані учнями 5-7 класів навички ефективної навчальної діяльності дозволять їм успішно засвоювати зміст будь-якого профілю навчання та усвідомлено проектувати свої майбутні професійні та освітні орієнтири.

У школі ІІ ступеня пропонуються такі освітні програми:

-  програма  з викладанням основ комп’ютерної грамотності ;

- традиційне навчання, збагачене дидактичним матеріалом з логічним навантаженням.

Основна школа (8-9 класи)

 

Метою цього етапу є рання спеціалізація за обраним напрямком навчання та створення класів допрофільної підготовки.

Головним напрямком роботи з учнями стає формування первинної профільної орієнтації, вдосконалення навичок самостійної інтелектуальної діяльності, початок становлення світоглядної позиції особистості. На рівні 8 - 9 класів учні на базі циклу предметів мають можливість формувати свою індивідуальну освітню стратегію.

Призначення основної школи - розвиток функціональної грамотності учня, функціональних компетенцій, створення умов успішної життєдіяльності в суспільстві, впровадження системи допрофільної підготовки до мультипрофільного навчання.

У школі ІІ ступеня пропонуються такі освітні програми:

-  програма  з викладанням основ комп’ютерної грамотності ;

- традиційне навчання, збагачене дидактичним матеріалом з логічним навантаженням.

Очікувані результати

      Тибавська ЗОШ І-ІІ ступенів  - це школа збереження здоров’я, життя  учнів.

      Тибавська ЗОШ І-ІІ ступенів – це школа співпраці, уміння жити і працювати з тими, хто поруч.

     Тибавська ЗОШ І-ІІ ступенів – школа з позитивною атмосферою, емоційним  

   комфортом та можливістю самореалізації кожного вчителя та учня.

Тибавська ЗОШ І-ІІ ступенів – заклад освіти, зосереджений на дитині, а не на академічних знаннях.

Тибавська ЗОШ І-ІІ ступенів – плацдарм для впровадження інноваційних та передових технологій.

Тибавська ЗОШ І-ІІ ступенів – заклад освіти, націлений на майбутнє в єдиному освітньому просторі.

Наш випускник - успішний випускник, здатний правильно обрати професію, побудувати особисту кар’єру та власне життя.

     

СХВАЛЕНО                                                     ЗАТВЕРДЖУЮ

Педагогічною радою                                      Директор  Тибавської ЗОШ І-ІІ ст.

Тибавської ЗОШ І-ІІ ступенів                       Свалявської районної ради

Свалявської районної ради                             Закарпатської області

Закарпатської  області                                      ______________ Н. Павлович

Протокол                                                            _27.08.2020 р.__

від _27.08.2020  р._№ ___

 

 

                                                                  Стратегія розвитку

Тибавської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

Свалявської районної ради Закарпатської області

 

НАДАНО ЧИННОСТІ ТА ВВЕДЕНО В ДІЮ

 

Наказ № ___ від_27.08.2020  р.