Суббота
14.12.2019
22:55
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Декабрь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Друзі сайту
Тибавська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Річний план на 2019-2020 н.р.

Вступ до річного плану роботи

- проблема школи. «Підвищення знань шляхом використання

інтерактивних технологій»

-проблем. «Підвищення ефективності та якості уроку як

основної форми організації навчально-

виховного процесу».

-проблема. «Системний підхід до виховання учнів ,

підготовка їх до життя та праці».

       Навчально-виховний процес охоплює навчанням та вихованням дітей. Особливостями роботи школи є те, що переважна частина учнів не має змоги працювати в позаурочний час, оскільки вони підвозяться автобусом, а також те, що і педагоги щодня під'їжджають на роботу в школу з міста та інших сіл. Це накладає відповідальний відбиток на планування та організацію роботи в навчальний та позаурочний час. Тому вся навчально-виховна робота планується виходячи з цих умов. З урахуванням цього планується і гурткова робота, з метою найбільш повного охоплення учнів гуртками в період між закінченням занять та від'їздом дітей додому.

Школа працює в режимі п’ятиденного робочого тижня за робочим навчальним планом школи.

За підсумками 2018-2019 навчального року учні мають такі навчальні досягнення:

 

Аналіз навчальних досягнень учнів по рівнях:

1-4 класи - 25 учнів

І рівень – -

ІІ рівень – 5 учнів

ІІІ рівень – 10 учнів

ІV рівень – 10 учнів

 

 

5-9 класи - 61 учнів

І рівень – 1 учень

ІІ рівень – 26 учнів

ІІІ рівень – 22 учнів

ІV рівень – 12 учнів

 

Середній бал успішності по школі становить-8,1

Знизився на – 0

Найкращий-11

Найгірший- 5,

Низькі результати в таких класах- 5, 9

Найкращі результати в таких класах— 6

Якісний показник—8,9

знизився на 0

Найвищий—11;

найнижчий—7,9;

Кращі якісні показники в таких класах— 6;

Низькі якісні показники в таких класах—5,9

 

Пропущено уроків—67,

з них через хворобу—67%,

відвідування-- 99%;

знизився на 0%

Найкращий показник відвідування в 1, 2, 3, 4, 6, 7.

Найгірший -8, 9

 

ВСТУП

 

2019-2020 навчальний рік складений діагностично-прогностичній основі з урахуванням особливостей учнівського контингенту, творчого потенціалу вчительського колективу та наслідків роботи за минулий 2018-2019 н.р.

Керуючись положеннями Конституції України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національною державною програмою «Освіта» робота школи спрямовувалася на реалізацію науково-методичної теми «Підвищення знань якості учнів». Робота над означеною темою активізувала діяльність кожного вчителя та вихователя, керівника гуртка, сприяла підвищенню рівня їхньої професійної підготовки.

У 2018-2019 н.р. навчалося 86 учнів, які закінчили навчальний рік із такими результатами:

Показники 5-9 класів навчальних досягнень з предметів за 2018-2019 н.р.

 

Рівень навчальних досягнень учнів

Тибавської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

за 2018-2019 н.р.

Укр.мова -сер.бал-8.0; укр.л-ра - 8.2; зар.л-ра-8.3 нім. мова-7,5 англ.мова-7.1 матем.-7,9, історія вс.-8.1 історія Укр.-8.4 природозн.8.0 географія 8.9 муз.мист-10.1 обр.мист-10.3труд.н.-10.3 осн.зд.-8.1 фіз.вих.10.4 алг.-6.9 геом.6.9 хімія 7.0 фізика7.6 біологія 8.0 правозн.8.0 мистецтво 9.2 

 

Рівень навчальних досягнень учнів

Тибавської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів

за 2018-2019 н.р.

№п/п

Предмети

Клас 1

Клас 2

Клас 3

Клас 4

Середній бал

1

Українська мова

-

 

9.2

8.4

8.8

2

Літературне читання

-

 

9.8

9.3

9.6

3

Математика

-

 

8.9

8.4

8.7

4

Іноземна мова

англійська мова

-

 

 

8.4

 

8.4

 

8.4

5

Природознавство

-

 

9.8

8.9

9.4

6

Музичне мист.

-

 

 

 

 

7

Образотворче м.

-

 

 

 

 

8

Фізична культ.

-

 

 

 

 

9

Трудове навчан.

-

 

 

 

 

10

Основи здоров»я

-

 

 

 

 

11

Інформатика

-

 

 

 

 

12

Я у світі

-

 

 

 

 

13

Разом: середній бал 1-4 класів

 

 

9.2

77%

8.7

73%

9.0

75%

ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

За минулий навчальний рік проведено 5 засідань педагогічної ради. На засіданнях педагогічної ради розглядалися питання навчальної та виховної роботи, методичні проблеми, аналізувався стан викладання та якість знань учнів, розглядалися питання переведення учнів до наступних класів, допуску до підсумкової атестації та випуску учнів із школи, а також інші питання педагогічної діяльності школи.

 

НАРАДИ ПРИ ДИРЕКТОРОВІ

В минулому навчальному році було проведено 10 нарад при директорові. На нарадах розглянуто 25 питань, які стосуються навчально-виховного процесу, стану викладання предметів, підсумків навчально-виховної діяльності за семестр, господарської діяльності, діяльності підрозділів життєзабезпечення школи і т. ін. За результатами нарад видавалися накази по школі або розпорядження.

 

РОБОТА ШКІЛЬНОЇ ЇДАЛЬНІ

Шкільна їдальня працювала над забезпеченням учнів повноцінним гарячим харчуванням. Завіз продуктів здійснювало підприємство ПП Вража І.В. У минулому навчальному році харчуванням охоплено було 32 учні безкоштовно. Обладнання їдальні працювало справно.

 

РОБОТА РАДИ ШКОЛИ

Було проведено 4 засідання ради школи, 4 засідання президії ради та учнівського, педагогічного і батьківського секторів.

На засіданнях основна увага приділялася розв'язанню

питань навчально-виховного процесу; забезпечення санітарно-гігієнічних вимог, теплового режиму у школі, організацію харчування учнів у школі, дозвілля, учнівської бездоглядності та правопорушенням, залученню позабюджетних коштів для зміцнення матеріальної бази школи.

 

 

 

ОХОРОНА ЖИТТЯ І ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ОХОРОНА ПРАЦІ,

САНІТАРНО-ПРОФІЛАКТИЧНІ ТА ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ

 

За минулий навчальний рік заходи з охорони життя і здоров'я виконано повністю. Видавались накази по школі, спрямовані на зміцнення здоров»я учнів та вчителів,забезпечення безпечного проведення навчально-виховного процесу. З працівниками школи та учнями проведені заняття та прийняті заліки з охорони праці. З учнями 1-9 класів проводилися інструктажі протягом цілого року ( вступний, первинний).

 

 

РОБОТА МЕТОДКАБІНЕТУ

 

Аналіз підсумків 2018-2019 н.р. показує, що педколектив школи в процесі своєї діяльності реалізував мету та завдання, поставлені на початку навчального року.

За підсумками районних олімпіад школа виборола 7 місце. Призерами районних олімпіад стали 2 учнів.

На належному науково-методичному та організаційних рівнях у минулому навчальному році працювали методичні об»єднання вчителів гуманітарного циклу.

Традиційно високими залишаються показники школи у Всеукраїнському конкурсі «Колосок» взяло участь 18 учнів.

Результати Всеукраїнського конкурсу «Мій рідний край – моя земля» показали, що практична природоохоронна та дослідницька робота в школі проводиться плідно. На підставі рішення районного оргкомітету наша школа – переможець районного етапу конкурсу.

На високому науково-методичному рівні був спланований і проведений тиждень початкових класів, тиждень правознавства, який включав конкурс стіннівок, рекламні акції старшокласників для мотивації вивчення предмета.

Традиційно учні школи брали участь у математичному конкурсній грі «Кенгуру»: взяли участь 27 учнів.

Педагоги школи протягом навчального року продовжували активну роботу над удосконаленням педагогічної майстерності та підвищення професійного рівня шляхом самоосвіти, проходження курсової перепідготовки в обласному інституті післядипломної освіти.. Слухачами курсів у 2018-2019 н.р. стали 2 педагоги школи – Кеменяш Л.М. – вчитель початкових класів, Цюцька О.І. – вихователь ГПД.. Результати атестації засвідчили , що методична робота навчального закладу виконала свою стимуляційну функцію. Туряниці Наталії Іванівні – вчителю української мови та літератури встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії», Кеменяш Людмилі Михайлівні – вчителю початкових класів – підтверджено 11 тарифний розряд та звання «Старший вчитель», Цюцьці Олені Ігнатівні –вихователю ГПД підтверджено 11 тарифний розряд.

 

Робота над методичною темою «Підвищення якості знань учнів» активізувала форми методичної та фахової підготовки кожного вчителя, підняла на вищий теоретичний рівень. Однак для якісного осучаснення було вирішено визначитися з новою методичною темою згідно з перспективним планом роботи. Методичною радою було підготовлено аналітичний матеріал для обговорення в методоб»єднаннях, проведено круглий стіл із метою вивчення обраної проблеми в науково-методичній літературі, створено ініціативну творчу групу для побудови моделі нової технології, планування системи заходів, спрямованих на вирішення поставлених методичних завдань. Як наслідок проведеної роботи у наступному навчальному році було вирішено змінити методичну тему навчального закладу.

Результативність участі школярів у творчих конкурсах, фестивалях була високою, що свідчить про належний рівень організації виховної роботи в навчальному закладі.

Протягом навчального року в школі були проведені традиційні виховні години, внутрішкільні конкурси:

традиційні:

свято «Першого дзвоника»

новорічний ранок

калейдоскоп новорічних свят «Зима йде – свята несе»

свято 8 Березня

свято «Останній дзвоник»

День Матері

Успішно створено шкільний Інтернет ресурс, який динамічно розвивається та підтримує дружні контакти із сайтами інших шкіл району.

Річний план роботи школи був успішно виконаний, зокрема в розділі «Матеріально-технічна база»

Однак попри позитивні результати діяльності педколективу за минулий рік, слід указати на низку суттєвих недоліків у роботі та нереалізованих перспектив із деяких питань:

часткові недоліки в плануванні внутрішкільного контролю, зокрема персонального, що послабило його оперативність і об’єктивність та зумовило пасивність окремих педагогів.

Серед першочергових завдань школи – створення системи освіти нового типу, пошук варіантів школи майбутнього, яка базувалася б на сучасних інформаційно-конунікативних технологіях, оновлення та поповнення матеріально-технічної й дидактичної бази інформаційно-методичного центру школи.

Продовжують існувати протиріччя між пізнавальною та особистісною парадигмами освіти. Учителі школи ще не цілком оволоділи особистісно орієнтовними, людиноцентричними методами навчання учнів. Резерви для розв’язання означених проблем існують. Соціально-психологічний клімат у педагогічному колективі сприяє продуктивності роботи кожного вчителя.

Проаналізовано позитивні аспекти життєдіяльності колективу та його недоліки.

Річний план школи передбачає якісне підвищення рівня організації методичної роботи з метою успішної реалізації її основних функцій:

планування

діагностичної

організаційної

прогностичної

моделювальної відновлювальної

корекційної

пропагандитської

контрольно-інформаційної

Річний план націлений на виконання одного з основних завдань школи – створення інноваційного середовища, яке б сприяло повному розкриттю творчого потенціалу педагогів-фахівців у найрізноманітніших сферах діяльності – класно-урочній, позаурочній і науково-методичній.