Среда
14.11.2018
17:51
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Ноябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 29
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Друзі сайту
Тибавська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

МО вчителів природничо-математичного цикПлан

 

роботи шкільного методобєднання

 

вчителів природничо-математичного профілю

 

( математика, біологія, хімія, географія, фізика,

 

технології, основи здоровя,інформатика)

 

на 2018-2019 навчальний рік

 

Тибавської загальноосвітньої школи І-ІІ ст.

Керівник методобєднання – Зеленько О.І.

 

 

-2-

ТЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ:

"Забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості, її нахилів, здібностей і талантів на уроках природничо-математичного циклу."

Основні завдання методичного об'єднання на 2018-2019 навчальний рік:

1. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи.

2. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження ІКТ.

3. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.

4. Поглиблювати знання з навчальних дисциплін, як учнів так і вчителям працювати над питаннями самоосвіти.

5. Продовжити систему проведення відкритих уроків.

6. Працювати над поповненням навчально-методичного, матеріально-технічного, інформаційно-довідкового забезпечення кабінетів природничо-математичного циклу.

7. Виявлення, узагальнення та розповсюдження досвіду творчо працюючих педагогів.

8. Розробка навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів, створення банку даних олімпіадних завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьмАналіз роботи МО вчителів природничо-математичного

циклу

у 2017-2018 н.р.

У минулому навчальному році педагоги, члени методичного об'єднання вчителів природничо-математичних наук працювали над вирішенням першочергових завдань навчання та виховання учнів у сучасних умовах.

Кадровий потенціал школи характеризується високим професійним рівнем учителів математики, біології, хімії ,географії та фізики. Це люди з доброю теоретичною і методичною базою, творчі; спроможні вести за собою учнівський колектив; не байдужі до колег, дітей, своєї справи.

На засіданнях розглядались такі питання: «Запровадження моніторингового дослідження тестування у практику роботи школи»; «Інноваційні прийоми роботи з обдарованими учнями»; «Використання нових інформаційно – комп’ютерних технологій у навчально – виховному процесі»; « Пошукові дослідницькі методи навчання на уроках математики, інформатики, географії»; «Дослідження рівня розвитку творчого мислення учнів різних вікових груп»; «Впровадження використання продуктивними технологіями, спрямованими на розвиток креативної особистості учня»; «Розвиток критичного мислення на уроках»; «Використання програмових засобів на уроках»

У 2017 – 2018 н. р. було окреслено таке коло завдань:

- теоретичне засвоєння форм і методів інтерактивного навчання, їх практичне застосування на уроках, яке впливає на розширення пізнавальних можливостей учня;

- підвищення рівня засвоєння знань, встановлення партнерських взаємостосунків між учителем і учнями, які найкраще сприятимуть співробітництву, порозумінню і доброзичливості, дадуть змогу реалізувати особистісно – орієнтоване навчання;

- вивчення та впровадження методик і прийомів диференційованого навчання, вдосконалення педагогічної майстерності педагогів;

- розвиток учнів з урахуванням їхніх вікових, фізіологічних, психологічних, індивідуальних особливостей;

- створення належних умов для розумового, морального й фізичного розвитку кожного учня.

Приділяється постійна увага до навчання школярів загальним розумовим діям: аналіз і синтез, порівняння, абстракція, узагальнення. Аналіз роботи свідчить, що за минулий навчальний рік значно підвищився науково-теоретичний та методичний рівень викладання

 

 

 

 

 

 

-4-

навчальних предметів, посилилась увага до виховної та розвивальної функцій навчання, до пошуку ефективних форм і методів роботи з дітьми.

У процесі роботи виправдали себе такі форми як моделювання уроку, індивідуальна та групова робота із обдарованими учнями, із слабо встигаючими учнями, корекція знань учнів, розвиток здібностей і природних обдарувань учнів, підвищення в учнів мотивації до навчання.

У процесі роботи виправдали себе такі форми як:

- моделювання та взаємовідвідування уроків;

- індивідуальна та групова робота із слабо встигаючими та обдарованими учнями;

- корекція знань учнів на основі діагностичної діяльності вчителя;

- розвиток здібностей і природних обдарувань учнів;

- підвищення в учнів мотивації до навчання;

- вирішення педагогічних ситуацій і завдань;

- розробка та обговорення диференційованих завдань;

- розробка складних тем програми;

- ознайомлення вчителів із досягненнями психолого-педагогічної науки, прогресивним педагогічним досвідом;

- огляд новинок педагогічної та методичної літератури тощо..

Одним із принципів для високої віддачі і співпраці між класом і вчителем є усвідомлення учнем навчання під час процесу вивчення. Особливого ефекту цей принцип досягне тоді, коли вчитель зуміє зацікавити учнів на уроках і тим самим спонукатиме до власних висновків, на основі вивченого матеріалу.

Значна увага в навчальному закладі надається роботі з обдарованими дітьми.

МО в минулому навчальному році працювало над зміцненням матеріально-навчальної бази викладання математики та фізики, виготовленням дидактичного роздаткового матеріалу. В процесі організації методичної роботи використовували такі форми і методи, як доповіді, лекції-консультації, ділові та рольові ігри, тренінги, мозкові штурми. На засіданнях МО розглядаються інновації, нововведення, нові технології в процесі навчання школярів .

Результати роботи протягом 2017-2018 н.р. свідчать, що вчителі забезпечують на уроках реалізацію програмних вимог:

  • формування в учнів математичних знань як невід’ємної складової загальної культури людини, необхідної умови її повноцінного життя в сучасному суспільстві на основі ознайомлення школярів з ідеями та методами математики як універсальної мови науки і техніки,

 

 

 

 

 

-5-

  • ефективного засобу моделювання і дослідження процесів і явищ навколишньої дійсності;
  • інтелектуальний розвиток учнів, розвиток їхнього логічного мислення, пам’яті, уваги, інтуїції, умінь аналізувати, класифікувати, узагальнювати, робити умовиводи за аналогією. діставати наслідки з даних передумов шляхом несуперечливих міркувань тощо;
  • опанування учнями системи математичних знань і вмінь, що є базою для реалізації зазначених цілей, а також необхідні у повсякденному житті й достатні для оволодіння іншими шкільними предметами та продовження навчання.

Аналіз ведення класних журналів, календарного планування, учнівських зошитів показав, що вчителі забезпечують реалізацію вимог навчальних програм в основній та старшій школі, проводять тематичний облік знань згідно вимог, письмові контрольні та самостійні роботи. Зошити перевіряються вчасно, виконується орфографічний режим, здійснюється аналіз помилок після письмових видів робіт.

Вчителі математики , фізики, хімії , біології та географії брали участь у роботі районних семінарів, творчих груп.

У кінці навчального року в школі було проведено Державну підсумкову атестацію з математики , географії учнів 9-х. Учні під час виконання завдань показали переважно високий та достатній рівень навчальних досягнень. Перевірка знань учнів свідчить про поліпшення результативності навчання порівняно з попередніми роками.

На засіданні методобєднання , які були проведені в 2017-2018н.р. розглядалось питання про нову програму у 9 класі за Новим Стандартом.

Вчителі відвідали урок-презинтацію з географії у 7-му класі ( вчитель Станкович М.І.)та з математики у 5-му класі( вчитель Зеленько О.І.), обговорені доповіді на різні теми. На районних олімпіадах учні зайняли такі місця:

ІІІ місце з технологій у 9 класі ( вчитель Павлович Н.В.),

 

У 2018-2019 н.р. вчителі природничо-математичного профілю продовжуватимуть працювати над проблемою ефективного оцінювання учнів, тематичного обліку знань, самостійністю учнів над підручником, диференційний підхід до учнів при використанні різних завдань, робота з обдарованими дітьми, підготовка учнів до олімпіад.

 

 

 

 

 

 

 

 

-6-

 

 

Вивчення, узагальнення, впровадження передового досвіду

 

п/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Хто

Виконує

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

Систематично опрацьовувати матеріали фахових журналів, відбирати всі необхідні матеріали до уроків, виготовляти роздатковий матеріал, використовувати наочність.

 

Вивчати публікації провідних вчених з питань математики, біології, географії, фізики.

 

Вивчати і широко впроваджувати в роботі досвід учителів області та району.

 

З метою вивчення досвіду роботи вчителів району відвідувати відкриті уроки.

 

Для ефективного засвоєння знань учнями впроваджувати засоби сучасних інформаційних технологій навчання.

 

Протягом

Року

Вчителі природничо-математичного профілю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-7-

Характеристика

вчителів природничо- математичного профілю

 

 

 

п/п

Прізвище ,

імя, по батькові

вчителя

Що викла

дає

Категорія

 

Стаж робо

Ти

Рік атестації

Наго

роди

Тема, над якою працює

1.

Іванисенко Марія

Михайлівна

Біологія

 

Вища

Старший учитель

39

Років

2011

Гр.

ОВО

Екологічне виховання на уроках біології

2.

Зеленько Олена

Іллівна

Матем.

інфор

матика

Вища

Старший учитель

30

Років

2015

Гр.

РВО

 

 

Дидактична гра на уроках математики

3.

Тюх

Любов

Михайлівна

Фізика,

хімія

спеціаліст

4

Роки

-

-

Викор. тестових завдань на уроках фізики

4.

Станкович

Маряна

Іванівна

Геогра

фія

 

спеціаліст І категорії

 

16

років

-

Гр.

РВО

Елементи краєзнавствана уроках географії

5.

Грига

Маряна

Іванівна

Труд.

навч.

спеціаліст

5

років

-

-

Активізація пізнавальної діяльності учнів

 

6.

Туряниця

Наталія

Іванівна

Інфор

матика

Спеціаліст І категорії

10

2017

 

Використання новітніх технологій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-8-

Тематика засідань МО вчителів природничо-математичного профілю

 

п/п

Питання, що опрацьовують

Хто готує

Термін

Виконання

 

1.

 

 

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

І ЗАСІДАННЯ

Ефективність роботи МО в минулому н.р. та затвердження плану роботи на новий навчальний рік

Вивчення нормативних документів.

Зміни в програмах і підручниках

Оцінювання навчальних досягнень учнів.

Проблемне навчання як засіб розвитку самостійності учнів у процесі навчання предметів. Обговорення індивідуальних проблемних тем учителів.

 

Зеленько О.І.

 

 

 

Іванисенко М.М.

Всі вчителі

 

Всі вчителі

 

 

Всі вчителі

 

Вересень

2018 р.

 

1.

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

ІІ ЗАСІДАННЯ

Діагностика підготовки учнів та підвищення рівня якості знань( за підсумками відвіданих уроків)

Відвідування відкритого уроку з

урок з хімії в 8 -му класі з проблемним питанням:»Елементи краєзнавства на уроках географії».

Підготовка до олімпіад

 

Іванисенко М.М.

 

Іванисенко.М.М.

 

 

 

 

Іванисенко М.М.

 

І семестр

 

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

ІІІ. ЗАСІДАННЯ

Аналіз успішності учнів за І семестр. Рівень знань і навичок на основі аналізу відкритих уроків і результатів контр. робіт.

Відкритий урок фізики у 8 -му класі з проблемним питанням: «_Дидактична гра на уроках фізики«.

Аналіз уроку.

Використання наочності з метою формування навичок і вмінь навчальної роботи ( з досвіду роботи). Робота з поповнення кабінету методичними матеріалами.

Підсумки олімпіад. Система позаурочної роботи, шляхи підвищення її ефективності та якості.

Огляд педагогічної преси з теми:» роль сім’ї формуванні пізнавальних інтересів учнів»

 

Іванисенко М.М.

 

 

 

Зеленько О.І.

 

 

 

 

 

Зеленько О.І.

 

 

 

 

 

Іванисенко М.М.

 

 

 

Станкович М.І.

 

ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

1.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

ІV ЗАСІДАННЯ

Робота МО з організації та узагальнен