Пятница
05.03.2021
15:35
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Март 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Тибавська гімназія Свалявської міської ради Мукачівського...

 

 

 

МО гуманітарно-естетичного циклу

В С Т У П

У 2020 -2021 навчальному році вивчення предметів гуманітарно – естетичного циклу здійснюватиметься за навчальними програмами для 5 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, розробленими на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затвердженими Міністерством освіти і науки, молоді і спорту України.

Українська мова

5 – 9 класи

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. – К. : Видавничий дім « Освіта», 2013.

Українська література

5 -9 класи

Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. – К. : Видавничий дім « Освіта», 2013.

Скориговане календарно – тематичне планування уроків російської мови в 7 – 9 класах погоджено на засіданні методобєднання вчителів гуманітарно – естетичного профілю від 08.09.2016року, протокол №1.

 

І. ГРУНТОВИЙ АНАЛІЗ РОБОТИ МЕТОДОБ’ЄДНАННЯ ЗА МИНУЛИЙ НАВЧАЛЬНИЙ РІК (2020-2021 р.)

1).Фахово-методична діяльність учителів

Освіта в Україні на сучасному етапі повинна сприяти всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному становленні і самореалізації особистості в сучасному світі.

Тому перед учителями гуманітарно-естетичного профілю у 2020-2021 навчальному році поставало чимало завдань, пов’язаних із докорінною перебудовою навчально-виховного процесу,з реалізацією нових програм з української мови,української та світової літератур,іноземної мови,історії,етики,музичного та образотворчого мистецтва.

Учителі даного методобєднання загалом позитивно сприймають нововведення в освіті. Над утіленням їх у життя вони й працювали 2019-2020 н.р. й продовжуватимуть розв»язуватиме їх у навчальному році.

У минулому навчальному році було проведено 4 засідання методоб»єднаня,на яких розглядалися актуальні питання навчання і виховання школярів.

Учителі відвідали відкриті уроки з української літератури в 6 класі (учителька М.І.Станкович) та історії в 7класі ( учитель Н.В.Павлович).

Було також обговорено доповіді на різні теми.

Кабінет української мови і літератури поповнився багатьма тематичними папками з матеріалами про Т.Шевченка,придбано «Кобзар» у кількості 6 примірників.

Загалом значно оновилася творча лабораторія учителів-словесників.

Крім того вдало підготували і провели тематичні тижні української мови і літератури,світової літератури,історії,правознавства вчителі М.І. Цимболинець,М.І.Станкович,Н.І.Туряниця, О.В.Ливч,Н.І.Павлович.

2) Результативність учнів

Певних результатів досягнуто але,звичайно,хотілось би кращих.

Практика показує що нам усім необхідно переосмислити і покращити індивідуальну роботу з учнями,які представлятимуть школу на олімпіадах районного рівню.

Усі вчителі повинні заздалегідь ретельно працювати з такими учнями,вишукувати раціональні шляхи покращення якості учнівських знань.До того ж, ця робота повинна бути систематичною і цілеспрямованою.

ІІ. Мета і завдання методоб»єднання на2020 -2021 навчальний рік.

Перед учителями гуманітарно-естетичного профілю у 2020-2021 н.р. постає чимало завдань навчального та виховного характеру.Проте з бурхливого потоку проблем можна виділити найголовніші, над якими працюватимемо в наступному навчальному році.

Основна мета-давати учням глибокі і міцні знання з предметів гуманітарно-естетичнгого циклу,готувати їх до життя,виховувати в них не лише почуття патріотизму,але й такі людські якості,як любов до ближнього,доброту,милосердя,бажання творити добро.

Проблемне питання методоб»єднання: «Виховання і навчання учнів на уроках предметів гуманітарно-естетичного профілю відповідно до вимог життя і часу».

 

Завдання методоб»єднання

 

1.Кожний урок будувати відповідно до вимог життя і часу.

2.Дотримуватись єдиного мовного режиму.

3.Продити поточне й тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів.

5. Вивчати передовий досвід учителів району, області, республіки і втілювати його в практику відповідно до умов та специфіки предмету.

6.Запропонувати вчителям методобєднання визначити проблему, над якою працюватимуть протягом навчального року.

7.Проводити відкриті уроки згідно плану роботи методобєднання.

8.Рекомендувати завідувачам кабінетів української і світової літератур, історії спрямувати їх роботу відповідно до Положення про навчальні кабінети, незважаючи на те, що вони не оплачуються.

9.Усім членам методобєднання предплачуватим необхідну фахову періодику.

10.Працювати над покращенням якості учнівських знань.

11.Систематично працювати над покращенням культури мовлення і культури спілкування наших вихованців.

12.вести систематичну та цілеспрямовану роботу з обдарованими дітьми.

13.Усім учителям гуманітарно-естетичних предметів наполегливіше готувати учнів до участі в районних олімпіадах, конкурсах, змаганнях, тощо.

14.Виховувати в учнів високу культуру поведінки, вчити їх боротися з її негативними проявами.

15.Готувати свідомих громадян України, якнайповніше використовувати з цією метою виховні можливості кожного уроку.

 

                           ТЕМАТИЧНІ ЗАСІДАННЯ   

              ГУМАНІТАРНО-ЕСТЕТИЧНОГО  ПРОФІЛЮ                                                            

                                               І засідання   

 

Питання,що опрацьовують

Відповідальні

Термін виконан ня

1.

Аналіз роботи методичного  об»єднання вчителів гуманітарно-естетичного профілю 2020-2021 н.р.

Цимболинець М.І

Вересень

2.

Ознайомлення з нормативними документами з питань викладання предметів гуманітарного циклу.

Павлович Н.В.

Вересень

3.

Обговорення плану роботи методоб»єднання на                                 2020-2021 н.р.

Цимболинець М.І.                                                        

Вересень

4.

Підготовка до предметних олімпіад.

Павлович Н.В.

 

Вересень

5.

Затвердження скоригованого плану факультативних занять із російської мови на 2020-2021 н.р.

Ливч О.В.

Вересень

 

                                                    ІІ  засідання   Листопад

 

Питання,що опрацьовують

Відповідальні

Термін виконання

1.

Обговорення результатів вивчення стану викладання історії та правознавства.

Павлович Н.В.

Листопад

2.

Аналіз проведення шкільних олімпіад.

Павлович Н.В.

Цимболинець М.І.

Листопад

3.

Нетрадиційні форми контролю рівня знань, умінь і навичок учнів на уроках гуманітарно-естетичного профілю.

Туряниця Н.І.

Ливч О.В.

Листопад

4.

Обговорення відкритого уроку української мови в  9 класі.

Станкович М.І.

 

Грудень

 

                       

 

                        ІІІ засідання  Січень-Лютий

 

Питання,що опрацьовують

Відповідальні

Термін виконання

 

 

 

 

1.

Результати проведення  ІІ районного етапу олімпіад із предметів гуманітарно-естетичного профілю.

Цимболинець М.І.

Січень

2.

Обмін досвідом щодо використання вчителями методоб»єднання інтерактивних технологій на уроках гуманітарного циклу.

Всі члени методоб»єднання

Січень

3.

Обговорення відкритого уроку з англійської мови

Мішко Ю.М.

Лютий

 

                                   IV засідання  Квітень

 

Питання,що опрацьовують

Відповідальні

Термін виконання

1.

Про порядок закінчення навчального року та проведення державної  підсумкової атестації у 2020-2021 н.р.

Павлович Н.В.

Станкович М.І.

Квітень

2.

Звіт про роботу  керівника  методоб’єднання вчителів гуманітарно-естетичного профілю.

Визначення шляхів удосконалення роботи методоб’єднання .

Цимболинець М.І.

Квітень