Вторник
13.04.2021
14:42
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Апрель 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 39
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Тибавська гімназія Свалявської міської ради Мукачівського...

Мета та завдання школи 

Головні цінності педагогічного колективу— дитина, культура, творчість. Основний принцип педагогіч­ного процесу закладу — цілеспрямована взаємодія дорослих і дітей, що виступає джерелом розвитку й задоволення вищих потреб дитини, умовою її можливої реалізації, навчальним середовищем, у якому індивід самостверджується й самореалізується.

Наша мета - створення такого середовища в школі, яке б плекало творчу особистість, створю­вало умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, вироблення сучасної моделі випускника школи, спроможного реалізувати власний позитивний потенціал та збереження здоров’я учасників навчально-виховного процесу під час пандемії COVID -19

Освіта в нашому закладі буде зосереджуватись на дитині, а не на академічних знаннях, для цього вчитель підтримуватиме і розвиватиме потенціал кожного учня. Відповідно до цього, на уроках діти не стільки готуватимуться до далекого майбутнього життя, а житимуть ним зараз, тобто навчання має бути максимально наближеним до умов сучасного швидкоплинного життя.

Завдання - реалізація ціннісних пріоритетів особистості, створення розвивального середо­вища, у якому б реалізувалася модель випускника, задоволення освітніх потреб не тільки обдарованої молоді, а й звичайних учнів, де всі стануть успішними в житті, здатними до інтеграції з європейським співтовариством.

Основним девізом закладу є правило «Бережи своє здоров’я та здоров’я оточуючих!»

Стратегічний план розвитку розрахований на 5 років включає в себе:

1. Освітню та виховну складову (зокрема, під час пандемії COVID-19)

2. Методичну складову.

3. Систему збереження та зміцнення здоров’я учня та вчителя.

4. Матеріально-технічну складову.

Основоположні принципи, що регламентуватимуть роботу

Тибавської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів                                                                                                                          під час пандемії COVID-19

            Діяльність школи базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських і релігійних організацій та об'єднань, взаємозв'язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації, та передбачає:

1. Самостійність школи у вирішенні основних питань змісту її діяльності, розвитку різно­манітних форм співпраці й партнерства, установлення довір'я між учасниками педагогічної діяльності.

2. Науковість та ефективність навчально-виховного процесу на основі сучасних педагогічних досягнень.

3. Демократизм і гуманізм навчально-виховного процесу.

4. Збереження, передача, віднов­лення й розвиток української національної культури та культури народів світу засобами освіти.

5. Раціональність та доцільність вибору форм і засобів освіти й виховання для задоволення духовних запитів дитини, її пізнавальних та інтелектуальних можли­востей, інтересів.

6. Забезпечення фізичного розвитку дитини, збереження її життя і здоров'я.

7. Створення чіткої інноваційної системи гуманітарної освіти.

8. Творчий пошук резервів і джерел вдосконалення роботи школи.

9. Етичність стосунків усіх учасників навчально-виховного процесу.

Ключові переваги стратегії школи: 

1. Забезпечення нового змісту освіти (гуманізація, диференціація, інтеграція, науковість) через широке застосування новітніх інформаційних технологій, педагогіки плюралізму і партнерства.

2. Комплексний підхід до розбудови школи і розвитку учня.

3. Орієнтація на створення ситуації успіху та позитивний результат

 

СТРАТЕГІЧНІ ЗАВДАННЯ РОЗВИТКУ

 

І. Освітня та виховна складова

1. Освітня

  • Забезпечення роботи навчального закладу відповідно вимогам суспільного замовлення з поєднанням інтелектуальних, творчих, функціональних можливостей кожної дитини, школи в цілому з виховно-розвиваючими можливостями і потребами сім’ї, громади, недержавних організацій.
  • Продовження виконання державного замовлення на освіту в рамках Держстандарту школою в повному обсязі і високоякісно, забезпечення її випускникам свободи вибору та широких перспектив у майбутньому.
  • Створення якісної системи психолого - педагогічного супроводу навчального процесу для покращення ефективності на засадах гуманітаризації освіти.
  • Забезпечення комплексної інформатизації навчального процесу, та використання новітніх інформаційних технологій освітньої практики;
  • Здійснення загальнообов’язкової освіти в атмосфері вільного творчого навчання у поєднанні з набуттям практичних навичок.
  • Утвердження навчального закладу, як школи, де основні зусилля спрямовуються не на просту передачу знань від учителя до учня, а на розвиток творчих здібностей та громадянської компетентності
  • вихованців.

 

- Програми впровадження здоров’язбережувальних технологій                                                                                               у Тибавській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів

- внутрішкільного проекту «Здорова дитина».

  • Створення в школі належних умов для зберження здоров’я учнів, вчителів та працівників школи.
  • Створення належних умов для організації роботи шкільної їдальні на період пандемії .
  • Створення умов для роботи ГПД в карантинний період.

 2. Виховна

  • ·Формування  учня як активного, свідомого, творчого суб’єкта навчально-виховного процесу.
  • Створення та реалізація проекту «Патріот України» ,  шкільного музею «Кімната пам’яті» з метою виховання патріотизму.
  • Розвиток системи профорієнтаційної освіти з метою самореалізації особистості в освітньому просторі.
  • Здійснення подальшого супроводу випускників школи з метою співпраці «випускник - школа».
  • Виховання загальнолюдських цінностей, національної самобутності через традиційні та інноваційні технології у навчально-виховному процесі.
  • Виховання правової культури в умовах демократичного суспільства.
  • Реалізація проекту «Батьківська академія» з метою співпраці «школа - батьки».
  • Продовження впровадження екологічної програми «Зелена планета» з метою створення здорового простору навколишнього середовища.
  • Формування національної самоідентичності та міжкультурної толерантності з урахуванням внутрішніх міжетнічних, міжрелігійних відносин і перспектив інтеграції українського суспільства в європейський простір.
  •  ІІ.  Методична складова

          Створення умов для поліпшення психолого-педагогічної інформаційної, методичної та практичної підготовки педагогічних кадрів.

  • Стимулювання педагогічної майстерності вчителів.
  • Вивчення якості забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою.
  • Створення умов для активної постійнодіючої системи безперервної освіти педагогів.
  • Стабілізація стосунків в педколективі для створення оптимальних умов для реалізації інноваційних проектів та співробітництва між учителями-фахівцями.
  • Посилення інтелектуально-кадрового потенціалу як важливого ресурсу інноваційного розвитку та ефективної діяльності навчального закладу;
  • Створення системи методичних заходів щодо розвитку професійної компетентності інтелектуально-кадрового потенціалу вчителів, поширення та впровадження позитивного досвіду роботи.
  • Розроблення дирекцією школи пам’яток  для учнів та класних керівників щодо збереження життя та здоров’я під час пандемії COVID-19
  • Організувати скориговане навчання для повторення навчального матеріала засвоєного учнями  під час карантину ( з урахуванням рекомендацій МО ).

 ІІІ. Система збереження і зміцнення здоров’я учня та вчителя

  • Забезпечення виконання освітньої програми розвитку «Школа здоров’я» з метою формування у дітей позитивного відношення до здорового способу життя.
  • Створення в школі цілісної системи позитивного підходу до здорового способу життя, забезпечення якісної підготовки здоров’язберігаючих технологій навчання та виховання.
  • Сприяння формуванню підстав для критичного мислення відносно знань, навичок, практичних дій, направлених на збереження здоров’я.
  • Забезпечення учнів необхідною інформацією для формування особистої стратегії, яка б дозволила зберегти і зміцнити здоров’я.
  • Створення науково-інформаційного простору з питань збереження та зміцнення здоров’я учасників навчально-виховного процесу.
  • Розширення та урізноманітнення шляхів взаємодії школи, батьків і громадськості в контексті зміцнення здоров’я.
  • Проведення бесід, виховних годин, тренінгів направлених на зміцнення та покращення здоров’я та імунітету в учнів, особливо в період пандемії.

                                                                   ІV. Матеріально-технічна складова

 

На здійснення завдань Стратегічної програми розвитку школи джерелами фінансування є державні кошти та кошти батьківських комітетів

Рік

Заплановані роботи

2020-2021

Розміщення шкільних парт згідно рекомендацій МОЗ на період карантину.

Проведення ремонтних робіт місць загального користування.

Заміна світильників у коридорах та класних преміщеннях.

Проведення капітального ремонту системи газопостачання.

Облаштування спортивного майданчика.

Замінити електропроводку  у новому корпусі,

 Обробити  засобами вогнезахисту дерев’яні конструкції горища,

Закупити обладнання захисту від прямих попадань блискавки                                            і вторинних її проявів (будівлі їдальні та навчальному корпусі  молодших класів),

Закупити  системи протипожежного захисту відповідно до ДБН.

2021-2022

Поточний ремонт класних кімнат. Придбання мультимедійних

проекторів для кабінетів початкової школи. Поповнення експозицій

шкільного музею .

2022-2023

Поточний ремонт сходових клітин та шкільного  коридору.

Придбання нового

посуду до шкільної їдальні.

Створення зони відпочинку на шкільному подвір’ї.

2023-2024

Поточний ремонт обідньої зали їдальні.

Придбання нової комп’ютерної техніки.

Облаштування внутрішнього дворика.

2024-2025

Поточний ремонт класних кімнат.

Поповнення експозицій

шкільного музею .