Суббота
22.09.2018
07:51
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Сентябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Друзі сайту
Тибавська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

 

Вибір та замовлення підручників для учнів 5 класу

та педагогічних працівників Тибавської загальноосвітньої школи І-ІІ ст.

№п/п

підручник

автор

мова

замовлено

 

1.Українська мова ( Глазова О.П.)-укр. – 20 шт.

2. Українська література ( Коваленко Л.Т.)- укр. – 20 шт.

3. Німецька мова( Сотникова С.І,, Гоголєва Г.В.)-нім. – 20 шт.

4.Англійська мова (Карпюк О.Д.) –англ. – 20 шт.

5. Математика (Тарасенкова Н.А.,Богатирьова М.І.) – укр. – 20 шт.

6.Природознавство(Коршевнюк Т.В., Баштовий )- укр. – 20 шт.

7.Основи здоров'я (Бех І.Д., Воронцова Т.В.) – укр. – 20 шт.

8.Російська мова ( Полякова Т.М., Самонова О.І.) – рос. – 20 шт.

9. Зарубіжна література ( Волощук Є.В.) – укр. -20 шт.

 

Директор школи: Н.Павлович

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек
«Шкільна бібліотека – за здоровий спосіб життя»

Заходи, щодо проведення місячника шкільних бібліотек
по Тибавській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів
з 01.10.2017 по 31.10.2017

№ п/п

Дата проведення

Назва заходу

Класи, які проводять

1

03.10

Конкурс – вікторина «Що я знаю про здоровий спосіб життя?»

5

2

09.10

Бесіда «Алкоголь і підліток: наслідки та профілактика»

8,9

3

Протягом місяця

Тематична газета «Хочеш жити – кидай курити»

 

4

13.10

Прислів’я та приказки про здоров’я

1-4

5

17.10

Знайте правду про СНІД

9

6

17.10

Виготовлення пам’яток для учнів «Щоб кинути курити…»

8,9

7

17.10

Конкурс малюнків «Я обираю здоров’я»

1 – 4

8

Протягом місяця

Тематична газета «Уся правда про слабоалкогольні напої»

 

9

24.10

Створення антиреклами про тютюнопаління, вживання алкоголю та наркотиків

5 – 7

10

Протягом місяця

Відомі журнали, газети, інформаційні сайти, що популяризують здоровий спосіб життя

5 – 1

11

26.10

Для вас, батьки «Шкідливі звички – дорога в безодню»

7 – 9

12

30.10

«Здоровий спосіб життя в традиціях українського народу». Виховна година

3 – 4

13

31.10

Підведення підсумків робочого місячника шкільної бібліотеки
 

 

З 01 по 30 жовтня 2017 року у школі проходить Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом: "За здоровий спосіб життя".

З 01 по 30 жовтня 2015 року у школі проходить Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом: "Виховуємо громадянина - патріота України".

                    Патріотизм – серцевина людини, основа її активної позиції. 
                                                                      В. О. Сухомлинський 


Створити і зміцнити державу можуть громадяни, які люблять свою країну, свій народ і готові самовіддано служити їх інтересам. Життя і щастя кожної людини значною мірою залежить від долі Батьківщини, яка гарантує їй особисту безпеку, створює умови для праці й відпочинку, захищає її соціальні інтереси. Патріотизм як ціннісне ставлення до Батьківщини є справою внутрішньої свободи людського добровільного самовизначення. 
В сьогоднішніх умовах розбудови громадянського суспільства становлення патріотизму, національної самосвідомості юних громадян має стати центральним нервом усієї діяльності навчального закладу, а недостатня увага до цього надзвичайно важливого аспекту сприяє поглибленню духовної кризи молодих поколінь. 
У Національній доктрині розвитку освіти визначено, що громадянське та патріотичне виховання є «головними складовими національного виховання». Відповідно до «Програми патріотичного виховання дітей та учнівської молоді», програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України» одним із пріоритетних завдань освіти є патріотичне виховання молодих поколінь. 
Теоретичні передумови патріотичного виховання учнів закладені у працях В.Сухомлинського, Г. Ващенка, які підкреслювали діяльний характер патріотизму, необхідність учити дітей шукати своє місце у житті країни, залучати їх до боротьби з недоліками у житті суспільства. 
Поняття патріотизму виражає найвищу і найсильнішу духовну силу, що зумовлює активну життєву позицію людини. Завдяки почуттю патріотизму людина стає сильною, здатною творити і розбудовувати свою національну державу, що виступає гарантом стабільності й могутності народу, його безсмертя. 
Термін «патріотизм» від грецького «патріс» – батьківщина, вітчизна – означає любов до вітчизни, до свого народу, до національних традицій. 
Метою патріотичного виховання є становлення громадянина-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як незалежну, демократичну, правову, соціальну державу, забезпечувати її національну безпеку, знати свої права і обов’язки, цивілізовано відстоювати їх, сприяти єднанню українського народу, громадянському миру і злагоді в суспільстві. 
Мети патріотичного виховання можна досягти шляхом реалізації таких виховних завдань: 
- утвердження в почуттях особистості патріотичних цінностей, поваги до культурного та історичного минулого України; 
- виховання поваги до Конституції України, законів України, державної символіки; 
- підвищення престижу військової служби як виду державної служби; 
- визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства; 
- усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її відповідальністю; 
- формування етнічної та національної самосвідомості, любові до родини, 
рідного краю, народу, держави; 
- визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності культурної спадщини та майбутнього; 
- формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій; 
- формування мовної культури, оволодіння і вживання української мови як духовного коду нації. 
Зміст героїко-патріотичного виховання передбачає глибоке розуміння природи учнів, їх індивідуальних рис і можливостей, повагу до особистості дитини, турботу про її гармонійний розвиток, встановлення взаємин співробітництва у навчально-виховному процесі. 
Патріотичне виховання молоді здійснюється за такими напрямами: 
• державний – базується на забезпеченні державою системи героїко-патріотичного та патріотичного виховання; 
• соціальний – ґрунтується на вивченні норм моралі, їх дотриманні, орієнтований на усвідомлення пріоритету загальнолюдських цінностей та інтересів, виховання шанобливого ставлення до культури, історії, мови, звичаїв і традицій українського народу; 
• військовий – передбачає вивчення військової історії України, переможних битв Радянської Армії, підвищення фізичної загартованості в інтересах підготовки до захисту Вітчизни; 
• психолого-педагогічний — ґрунтується на вивченні психологічних особливостей молоді, урахуванні їх у процесі підготовки юнаків до військової служби, проведенні методичної роботи з узагальнення та поширення передового досвіду героїко-патріотичного виховання, вдосконаленні форм і напрямів цієї діяльності; 
• правовий – передбачає формування глибоких правових знань, прищеплення високої правової культури. 
Складний процес героїко-патріотичного виховання здійснюється за допомогою різноманітних форм роботи, вибір яких залежить від змісту та завдань виховної роботи, вікових особливостей учнів з урахуванням основних напрямів діяльності навчальних закладів. Основними формами патріотичного виховання школярів є: 
- інформаційно-масові (дискусії, диспути, конференції, круглий стіл, інтелектуальні аукціони, ринги, вікторини, вечори, подорожі до джерел рідної культури, історії держави і права, «жива газета», створення буклетів, газет); 
- діяльнісно-практичні (творчі групи, осередки, екскурсії, свята, театр-експромт, ігри-драматизації, огляди-конкурси, олімпіади); 
-інтегративні (шкільні клуби, фестивалі, асамблеї, гуртки); 
- діалогічні (бесіда, міжрольове спілкування); 
- індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота тощо); 
- наочні (шкільні музеї, кімнати, зали, галереї, виставки дитячої творчості, книжкові виставки, тематичні стенди тощо). 
У процесі організації патріотичного виховання рекомендується дотримуватись таких принципів: 
• національної спрямованості – передбачає формування національної самосвідомості, виховання любові до рідної землі, свого народу, шанобливе ставлення до його культури; 
• гуманізації виховного процесу – вихователь зосереджує увагу на дитині як вищій цінності, враховує її вікові та індивідуальні особливості й можливості, не форсує її розвитку, спонукає до самостійності, задовольняє базові потреби дитини, виробляє індивідуальну програму її розвитку, стимулює свідоме ставлення до своєї поведінки, діяльності, патріотичних цінностей; 
• самоактивності й саморегуляції – сприяє розвитку у вихованця суб’єктних характеристик, формує здатність до критичності й самокритичності, до прийняття самостійних рішень, поступово виробляє громадянську позицію особистості, почуття відповідальності за її реалізацію в діях та вчинках; 
• культурові дповідності – передбачає єдність патріотичного виховання з історією та культурою народу, його мовою, народними традиціями та звичаями, які забезпечують духовну єдність, наступність і спадкоємність поколінь; 
• полікультурності – інтегрованість української культури у європейський та світовий простір, створення для цього необхідних передумов: формування у дітей та учнівської молоді відкритості, толерантного ставлення до культури, мистецтва, вірування інших народів, здатності диференціювати спільне і відмінне у різних культурах, сприймати українську культуру як невід’ємну складову культури загальнолюдської; 
• соціальної відповідності – обумовлює необхідність узгодженості змісту і методів патріотичного виховання в реальній соціальній ситуації, в якій організовується виховний процес. 
Патріотичне виховання учнів здійснює весь педагогічний колектив школи та бібліотека. 

     

 У  шкільній бібліотеці пройшов місячник "Шкільна бібліотека - стратегічний партнер освіти“. 
     Основні завдання шкільної бібліотеки – навчити дитину любити книгу; учнів-читачів користуватися бібліотекою, її фондами, довідково-бібліографічним апаратом, формувати читацьку компетентність.

В  бібліотеці були проведені:

  • літературні вікторини;
  • бібліотечні уроки -

* " Книга чи комп'ютер – за і проти"

* "Як прийшла до нас книга" -

  • день  інформації;
  •  тематичні виставки літератури;
  • розроблялись презентації до свят; 

Найбільше  видання  у  світі  — це  багатотомна  збірка  "Акти  і  публікації  Британського  парламенту.  Усі  томи  збірки  важать  разом  31  тонну.  Для  того,  щоб  прочитати  їх  потрібно  понад  років. Найбільша  в  світі  книга  знаходиться  у  Державній  бібліотеці  в  Німеччині (Берлін) .  За  "Книгою  рекордів  Гіннеса”—  це  гігантський  атлас  вагою  120  кг.  Виданий  він  у  1661  році  і  має  розмір  170  на  110  см.Перлиною  слов’янської  поліграфії  вважаються  байки  Крилова,  надруковані  130  років тому.  Ця  книга  трохи  більша  за  звичайну  марку. Найбільша  в  світі  бібліотека —  в  Москві.  В  ній  нараховується  понад  36  мільйонів  книг,  написаних  на  247  мовах  світу.

Фрагменти з історії  виникнення  книги. 

Книга—це  велике  диво, створене  Людиною.    Якою  ж  була  перша  книга?  В  такому  вигляді  як  вона  є  зараз  до  нас  прийшла  не  одразу.  У  минулому  у  неї  було  багато  прообразів  Найперший  з  них  -  «Людина –книга».  В  ті  далекі  часи,  коли  люди  не  вміли  ні  читати,  ні  писати.,  свої  закони  і  вірування  вони  зберігали  не  на  книжкових  полицях,  а  в  своїй  пам’яті.  Тих,  хто  розказував  перекази,  називали  сказателями.  Але  це  був  не  один  спосіб  запам'ятовування  і  передачі  інформації.  Один  з  них— вузликове  письмо. Ним  володіли  древні  китайці,  перси,  мексиканці. Навіть  в  наші  дні  серед  жителів  Перу  Південної  Америки  зустрічаються  пастухи,  які  знають  мову  вузликів.  На  зміну  вузликовому  письму,  яке  було  дуже  важко  читати,  прийшло  письмо  в  малюнках. 

Великий педагог сучасності В.О.Сухомлинський не уявляв школу, в якій би не утверджувався культ книги, освітній процес без книги, а відповідно й бібліотеки. У своїх працях він наголошував, що шкільна бібліотека є «…одним з важливих осередків, центром духовного життя в школі… Тут задовольняється багато дитячих інтересів, тут нерідко загоряється вогник, що пробуджує мрію» [11, 65].

Освітній процес в сучасній школі спрямований на формування конкурентоспроможної, самодостатньої особистості, яка вміє знаходити інформацію з різних джерел й ефективно оперувати нею в усіх сферах життєдіяльності.

 

Сучасний підхід до моделювання ефективного бібліотечного процесу вимагає від бібліотекарів загальноосвітніх навчальних закладів високого професійного рівня, що включає знання з фаху, а також володіння основами комп’ютерної грамотності й сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, навичками аналітико-синтетичної переробки інформації й передачі її користувачам, уміння створити в бібліотеці комфортне середовище для читача й сформувати в нього позитивну мотивацію до читання. Важливе також й оволодіння фахівцем технологією моніторингу всіх бібліотечних процесів з метою їх удосконалення, максимального наближення до користувача.

Сьогодення вимагає й особистісної зорієнтованості бібліотечного процесу. Бібліотекар має враховувати індивідуально-психологічні особливості кожного читача, розкривати особистісну індивідуальність для оточуючих і нього самого, розширяти його соціальну компетентність, світогляд, можливості взаємодіяти з навколишнім світом.

.

Сучасний читач має широкий доступ до різного роду джерел інформації, включаючи і мережу Інтернет, а читання «для душі» в більшості випадків замінюється переглядом відеофільмів, комп’ютерними іграми. Значна кількість змістовних, цінних книг залишаються поза увагою школярів. Саме тому бібліотекарі використовують різні прийоми, методи і технології розкриття цінності творів, які пробуджують й зміцнюють в учнів кращі людські якості, допомагають, як наголошував В.О.Сухомлинський, «…відкрити буквально перед кожним, отже й перед найпосереднішим, найважчим вихованцем ті сфери розвитку його духу, де він може досягти вершини, виявити себе, заявити про своє Я, черпати сили з джерела людської гідності, почувати себе не обділеним, а духовно багатим»  [10, 73].

У великій сім’ї бібліотекарів області є як мудрі й досвідчені фахівці своєї справи, які досконало володіють технологіями роботи з книгою, так і молоді, завзяті й ініціативні, готові до пошуку найбільш раціональних методик виявлення й розвитку творчих особистостей, залюблених у книгу і читання.

 

                                                                       Шановні читачі, ви знаєте,
                                                                       що все треба робити за правилами .
                                                                      Правила існують і у нашій шкільній бібліотеці.
                                                                      Будь ласка, ознайомтесь з ними!
 

                         ПРАВИЛА

КОРИСТУВАННЯ    БІБЛІОТЕКОЮ

1. Користування бібліотекою безкоштовне

2. Право користування бібліотекою мають вчителі, учні, інші співробітники школи

3. Читачі мають право:

- одержувати у тимчасове користування книги з фонду бібліотеки;
- користуватися довідково-бібліографічним апаратом;
- користуватися комп’ютером для пошуку необхідної для навчання інформації
- брати участь у бібліотечних заходах

4. Книги видаються на 15 днів

Не видаються з бібліотеки:
- довідкова література;
- останній примірник видання.

5. Читачі зобов’язані:

- бережно відноситися до книг, турбуватися про їх збереження;
- не робити в книгах ніяких поміток, підкреслювань;
- не виривати і не загинати сторінок;
- повертати книги в зазначений термін.

6. Читачі, які загубили або зіпсували книгу з фонду бібліотеки, зобов’язані замінити її на таку ж або рівноцінну. Рівноцінність заміни визначає бібліотекар

7. Учні 1-9 класів зобов’язані бережно ставитися до підручників і нести за них відповідальність.

 

               У школі проходив  конкурс "КНИГОМАНІЯ" 

&a